Saturday, March 20, 2010

aku hanya ingin. .

Aku bukan kenangan yang terindah untuk diingati
bukan juga puisi yang halus menyentuh hati
aku seperti seekor merpati
terbang tanpa haluan dilangit tinggi
kadang aku singgah di sebuah pelabuhan
untuk menyingkap sejuta pengungkapan
kadang aku lena digigi air
hanya mengharap secebis tenang
realitynya. . .
aku hanya wanita biasa
namun, air mata bukan bahasa luahan rasa
biar sepi selalu singgah
menyinggung hati dengan gurau yang busuk
namun, senyum ini masih terukir
kerana aku tahu
air mata hanya meredakan beban
tapi bukan jalan penyelesaian
gelora hidup tidak pernah berhenti untuk menduga
aku hanya ingin. . .
titipkan 1 bicara yang aku fahami
tapi bukan untuk dimengerti

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...