Tuesday, November 10, 2009

maafkan aku

aku tak mampu
memutar kembali
apa yang telah pergi
namun, sedetik masa
yang masih terlukis untukku
izinkanlah aku mewarnakannya
menjadi lukisan yang terindah
esok. . .
belum tentu milikkku
maafkan aku. . .
atas sejuta kesilapanku
yang pernah mencarit jiwa
dewasa ini. . .
aku hanya memberi kecewa dan tangis
desakan jiwa yang menyesakkan dada
menumbuhkan benih benci yang tidak disengaja
aku terlalu naif. . . .
bukan salah sesiapa
tapi aku yang memburu luka
aku tak pandai meluahkan kasih
tapi mengertilah. . .
aku terlalu rindukan
gelak tawa yang pernah membuatkan aku bahagia

-pigeon87-



1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...