Saturday, September 12, 2009

sayang

Sayang. . .
aku tak mampu
membeli mahligai indah
atau kereta termahal didunia
untuk ku hadiahkan padamu

tapi sayang. . .
jika kau benar2 menyintai aku
aku akan berikan seluruh hidupku untukmu
masaku. . .
jiwaku. . .
diriku. . .
dan segalanya milik aku
ku hadiahkan padamu

sayang. . .
jika ada yang melihatku
akan ku khabarkan padanya
bahawa hatiku telah ku miliki
agar kau tidak cemburu
dengan pandanganya

jika ada yang ingin melamarku
akan ku katakan padanya
bahawa aku telah berjanji
untuk menjadi isterimu

namun. . .
jika kau hanya bermain kata
aku tundukkan wajah
dari melihat matamu
kerana aku takut
dari sinar mata yang bersatu
aku akan hilang arah
dan mengharap tanpa tuju


No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...