Monday, September 22, 2008

Tak mampu memiliki

Teman...
andai dengan mencipta seribu puisi
aku mampu memilikimu
akanku berikan seluruh waktuku
untuk mengarang puisi untukmu

tapi syg...
biar aku ratu cantik malaya
atau orang yang terkaya didunia
namun, aku hanya mampu memandangmu
dari jauh, untuk memilikimu
tidak mungkin...

walau hari-hariku ditemani suaramu
perhatianmu, kasih sayangmu
namun, aku tetap xmampu memilikimu
kerana kau milik seseorang..

dan aku hanya menumpang disudut hatimu
kau datang saat sunyi mengundang hatimu
kau pergi saat kau terisi dengannya
kerana kau milik dia bukan aku....

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...