Sudi tak Polow Deqyah? wink2~

Friday, August 22, 2008

kenapa dia macam tu?

kadang2 hati kita rasa sunyi sangat, dan masa tu kita rasa teringin sangat nak berbual dengan seseorang, nak dia sejukkan hati kita, pujuk hati kita yang xtentu arah sebab dia, bagi kita kata-kata semangat dan dorongan untuk teruskan hidup kita. tapi bila kita tersedar, rupanya dia xde! kita cuma berharap pada seseorang yang tak mungkin memahami hati kita. bagi dia kita yang berubah, sebab tu dia semakin menjauh. padahal kita tak pernah berubah pun. cuma kita rasa jauh hati ngan sikap dia.kadang2 kita rasa kita ni takde harga kat mata dia. bukan sesiapa untuk dia hargai. kadang2 kita tertawa sendiri. dulu, dia selalu kata nak bahagiakan kita. nak jaga hati kita sebab kita permaisuri hati dia. tapi bila kita dah jadi milik dia. dia wat kita macam takde perasaan je. dia cakap, kita ni penting sangat bagi dia, tapi kita tak tahu apa maksud dia.adehhhh... bila kita fikir2kan balik, kita rasa penat sangat. penat menyintai seseorang yang tak hargai kita. ikutkan hati kita, kita sayang giler kat dia. tapi kita ni manusia biase. perlukan perhatian dan kasih sayang. kita xleh lupa. waktu kita rindu kat dia sangat2. dia cakap, lupakan dia. lupakan perhubungan yang terjalin antara kita ngan dia. dia cakap untuk sementara je. dia tak tahu ke? untuk melupakan seseorang adalah perkara yang paling perit untuk dilakukan. senang2 dia je. dia ingat kita ni apa? tapi kita takde pilihan. kita terpaksa belajar lupakan dia. hari2 kita menangis. kadang kita menjerit untuk lepaskan tension! sampai satu ketika, kita rasa benci sangat2 kat dia, kenapa dia tak pilih kita? kenapa dia pilih untuk jauh dari kita dan kejar impian dia. kita nih teruk sangat ke pada pandangan dia? kita tahu kita tak sempurna, pernah buat silap dalam hidup. banyak kekurangan. walau pun kita tak baik, tapi kita cuba berubah jadi kepada yang lebih baik. kita tak faham sebenarnya apa yang berlaku. kita pelik! kalau betul dia cintakan kita. kenapa dia buat kita macam ni. biarlah.. kita malas nak sakit2kan pale kita. kalau dia rasa apa yang dia buat tu betul. kita doakan dia bahagia. tentang kita, kita nak lalui hidup ni seadanya, tanpa dia n cinta dia yang selalu buat kita menangis.

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

Follow Post Terbaru Dari Kami